Nieuwjaar in Da Nang 2 - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Leo Bakker - WaarBenJij.nu Nieuwjaar in Da Nang 2 - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Leo Bakker - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar in Da Nang 2

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

25 Februari 2015 | Vietnam, Da Nang

Druk op de knop en'.....niets. Dat is behoorlijk lullig als je 90 minuten op een klein toetsenbordje bezig bent geweest met het schrijven van een begeesterd verslag. Ik heb geen zin om het allemaal nog eens op te schrijven.
Er was geen vuurwerk in Da Nang vanwege een belangrijk persoon die overleden was. Het beviel mij niet zo goed al die vrije dagen achter elkaar, locale restaurants en winkels waren gesloten. Ook het vervoer reed niet. Ik moest meer dan een uur naar het centrum lopen om niet te verhongeren. Gelukkig kon ik een motorbike huren om dit ongemak op te lossen.
Grote stad met brede wegen, prachtige bruggen over de rivier. Zeer rustig strand, het befaamde China Beach uit de Vietnamoorlog.
Inmiddels zit ik in Hoi An, de vijf feestdagen zijn voorbij en in mijn volgende verslag zal ik wat over dit plaatsje vertellen.

  • 25 Februari 2015 - 17:42

    Martin:

    Je had willen schrijven: Da Nang, bekend van het Tet offensief en de films "full metal jacket"en "daughter of Da Nang". Ik ben toch benieuwd wat er in de eerste versie van 90 minuten zou hebben gestaan. P.s je ligt in trainingskilometers al 200 km achter.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Da Nang

vietnam

Een reis vanaf Bangkok naar Vietnam en terug

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2015

De Isaan

04 Maart 2015

In the nightclub

01 Maart 2015

De keizer van Hue

27 Februari 2015

boatrace in Hoi An

25 Februari 2015

Nieuwjaar in Da Nang 2
Leo

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 10910

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 15 Januari 2016

bali - flores

17 Januari 2015 - 17 Maart 2015

vietnam

02 April 2014 - 31 December 2014

Op naar de warmte

Landen bezocht: