De Isaan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Leo Bakker - WaarBenJij.nu De Isaan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Leo Bakker - WaarBenJij.nu

De Isaan

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

15 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Mijn nek knakte. Dat viel nog niet mee om goed te richten als je rug en nek tijdens het plassen worden gemasseerd. Ik was weer eens in een dansgelegenheid in het plaatsje Surin. Er was geen dansvloer, alleen maar tafeltjes en stoeltjes. Tussen de tafels werd fanatiek gedanst. In tegenstelling tot Laos was het dansen hier een en al vrije expressie. Er speelde een band met zangers en zangeressen. Af en toe stroomde het podium vol met schaars geklede danseressen en dansers. Ik waagde mij ook aan de dans en ja hoor. Hier werd dat op zijn waarde geschat. High Five's waren mijn deel. Dankzij mijn gids Kobi was ik hier. Het was moeilijk om een fiets of motorbike te huren en zij bood aan om mij een dag rond te rijden.
Surin is bekend omdat er in november een olifanten concours wordt gehouden. De voornaamste attractie van Surin is het trainingskamp voor olifanten op 60 kilometer afstand. Dat hoefde ik dus niet te zien. Ik heb maar foto's gemaakt van de stenen olifanten die overal geplaatst waren.
Omdat er overdag niet veel te beleven was reisde ik door naar een veel grotere stad, Khorat. Hier was het 's avonds dan weer stil op straat. Ik kon net nog een biertje krijgen in een oude Karaoke waar twee dikke dames werkten en een ladyboy. Een heel aardige ladyboy. Hij liet mij, hinnekend van de lach, een filmpje zien van een Thaise ladyboy die uit een kast sprong, uit een boom, uit een gat in de grond, waarbij steeds zijn pruik afviel. Ook kreeg ik prachtige foto's te zien van de ladyboy zelf, dikke laag make up, van boven af genomen, zodat je zijn pafferige wangen en onderkin niet zag. Hij had mooie ogen.
Na dit topamusement besloot ik door te reizen naar Pattaya. Nog een paar dagen strand en, zoals iedereen weet, 's avonds is er genoeg amusement in deze 'poel des verderfs'.
Op dit moment zit ik nog twee nachtjes in Bangkok. Dinsdagavond land ik weer op Schiphol.
Ik groet jullie!

  • 15 Maart 2015 - 16:02

    Marike:

    Nou, dat nekknakken verdient nog nadere uitleg! gelukkig ben je gauw weer thuis en kan mijn nieuwsgierigheid worden bevredigd! Goede reis!!

  • 15 Maart 2015 - 17:10

    Jeannette:

    Ja broertje, daar wil ik ook het fijne van weten. Ik dacht dat jij nogal lang was, kunnen ze wel bij je nek als je plast. Proberen die kerels je te versieren daar? Tijd dat je weer naar huis komt ;))
    We missen je natuurlijk ook.

  • 15 Maart 2015 - 19:00

    Martin:

    Ik was 6 weken in Thailand, niemand heeft mijn nek gemasseerd bij het plassen, ik heb geen karaoke bar van binnen gezien, heb ook niet op de dansvloer gestaan met schaarsgeklede dames , wel ladyboys gezien maar geen vriendje geworden. Toch heb ik geen src cultuurvakantie gedaan en me uitstekend vermaakt.
    Volgende keer dan maar iets langer dan drie dagen samen optrekken in Thailand, ik heb toch iets gemist.

  • 15 Maart 2015 - 19:03

    Marit:

    Ja gelukkig weer bijna thuis! Dat plassen en masseren tegelijk klinkt heel curieus... Tijd dat je naar huis komt! Liefs, Marit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

vietnam

Een reis vanaf Bangkok naar Vietnam en terug

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2015

De Isaan

04 Maart 2015

In the nightclub

01 Maart 2015

De keizer van Hue

27 Februari 2015

boatrace in Hoi An

25 Februari 2015

Nieuwjaar in Da Nang 2
Leo

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 10896

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 15 Januari 2016

bali - flores

17 Januari 2015 - 17 Maart 2015

vietnam

02 April 2014 - 31 December 2014

Op naar de warmte

Landen bezocht: